Bist du in Deutschland? Cosibella auch!

Um Ihnen ein noch besseres Einkaufserlebnis zu bieten, leiten wir Sie zu unserem deutschen Shop weiter.

Die Produktpalette im Zielshop ist sorgfältig ausgewählt, um die Vorlieben und Bedürfnisse der deutschen Kunden zu erfüllen und ein umfassendes Einkaufserlebnis und einen persönlichen Service zu gewährleisten.

Reklamacje i zwroty

Jak dokonać zwrotu?
Wypełnij formularz zwrotu dostępny tutaj. Zapakuj razem produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Zwrot Zwrot
Wyślij paczkę wygodną dla siebie opcją. Możesz również samodzielnie dostarczyć produkty do naszych sklepów stacjonarnych.
sprawdź adres zwrotu
Zwrot Zwrot
Wyślij paczkę wygodną dla siebie opcją. Możesz również samodzielnie dostarczyć produkty do naszych sklepów stacjonarnych.
Zwrot Zwrot
Sprawdzimy stan przekazanego produktu. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, środki zostaną zwrócone na załączony numer konta.
Zwrot Zwrot
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Zwrot można złożyć:
  • Drogą elektroniczną na adres zamowienia@cosibella.pl.
  • Drogą pocztową, wraz z formularzem na adres:

    Cosibella Sp. z o. o.
    ul. Mineralna 15 Budynek D3
    02-274 Warszawa
    tel. 22 602 28 32

  • Przez panel klienta logując się na swoje konto w zakładce "Zwrot produktów"
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Jak dokonać reklamacji?
Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny tutaj. Zapakuj razem produkty wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Zwrot Zwrot
Wyślij paczkę wygodną dla siebie opcją. Możesz również samodzielnie dostarczyć produkty do naszych sklepów stacjonarnych.
sprawdź adres zwrotu
Zwrot Zwrot
Wyślij paczkę wygodną dla siebie opcją. Możesz również samodzielnie dostarczyć produkty do naszych sklepów stacjonarnych.
Zwrot Zwrot
Poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zaoferujemy Ci rekompensatę za niedogodności.
Zwrot Zwrot
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 602 28 32.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną.
Reklamację można złożyć:
  • Przez formularz reklamacyjny
  • Drogą elektroniczną na adres zamowienia@cosibella.pl.
  • Drogą pocztową, wraz z formularzem na adres:

    Cosibella Sp. z o. o.
    ul. Mineralna 15 Budynek D3
    02-274 Warszawa
    tel. 22 602 28 32

  • Przez panel klienta logując się na swoje konto w zakładce "Reklamacje produktów"
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:
zamowienia@cosibella.pl
lub telefonicznie:
22-602-28-32
pixel