Reklamacje i zwroty
Jak dokonać zwrotu?
Wypełnij formularz zwrotu dostępny tutaj.
Zapakuj razem produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Wyślij paczkę wygodną dla siebie opcją. Możesz również samodzielnie dostarczyć produkty do naszych sklepów stacjonarnych.
sprawdź adres zwrotu
Cosibella Sp. z o. o.
ul. Mineralna 15 Budynek D3
02-274 Warszawa
tel. 22 602 28 32
Cosibella Corner
ul. Łucka 18/11 00-845
Warszawa
ul. Woronicza 24 02-625
Warszawa
ul. Wileńska 14c 03-414
Warszawa
ul. Bohaterów Warszawy 26 02-495
Warszawa
ul. Mineralna 15 Budynek D3
02-274 Warszawa
tel. 22 602 28 32
Cosibella Corner
ul. Łucka 18/11 00-845
Warszawa
ul. Woronicza 24 02-625
Warszawa
ul. Wileńska 14c 03-414
Warszawa
ul. Bohaterów Warszawy 26 02-495
Warszawa
Wyślij paczkę wygodną dla siebie opcją.
Możesz również samodzielnie dostarczyć produkty do naszych sklepów stacjonarnych.
Sprawdzimy stan przekazanego produktu.
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, środki zostaną zwrócone na załączony numer konta.
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru,
masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od
umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania
umów na odległość.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Zwrot można złożyć:
- Drogą elektroniczną na adres zamowienia@cosibella.pl.
- Drogą pocztową, wraz z formularzem na adres:
Cosibella Sp. z o. o.
ul. Mineralna 15 Budynek D3
02-274 Warszawa
tel. 22 602 28 32 - Przez panel klienta logując się na swoje konto w zakładce "Zwrot produktów"
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie
produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email
informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na
wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Jak dokonać reklamacji?
Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny tutaj.
Zapakuj razem produkty wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Wyślij paczkę wygodną dla siebie opcją. Możesz również samodzielnie dostarczyć produkty do naszych sklepów stacjonarnych.
sprawdź adres zwrotu
Cosibella Sp. z o. o.
ul. Mineralna 15 Budynek D3
02-274 Warszawa
tel. 22 602 28 32
Cosibella Corner
ul. Łucka 18/11 00-845
Warszawa
ul. Woronicza 24 02-625
Warszawa
ul. Wileńska 14c 03-414
Warszawa
ul. Bohaterów Warszawy 26 02-495
Warszawa
ul. Mineralna 15 Budynek D3
02-274 Warszawa
tel. 22 602 28 32
Cosibella Corner
ul. Łucka 18/11 00-845
Warszawa
ul. Woronicza 24 02-625
Warszawa
ul. Wileńska 14c 03-414
Warszawa
ul. Bohaterów Warszawy 26 02-495
Warszawa
Wyślij paczkę wygodną dla siebie opcją.
Możesz również samodzielnie dostarczyć produkty do naszych sklepów stacjonarnych.
Poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zaoferujemy Ci rekompensatę za niedogodności.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki,
a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 602 28 32.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną.
Reklamację można złożyć:
- Przez formularz reklamacyjny
- Drogą elektroniczną na adres zamowienia@cosibella.pl.
- Drogą pocztową, wraz z formularzem na adres:
Cosibella Sp. z o. o.
ul. Mineralna 15 Budynek D3
02-274 Warszawa
tel. 22 602 28 32 - Przez panel klienta logując się na swoje konto w zakładce "Reklamacje produktów"
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe
uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz
koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:
zamowienia@cosibella.pl
lub telefonicznie:
22-602-28-32
zamowienia@cosibella.pl
lub telefonicznie:
22-602-28-32