Bist du in Deutschland? Cosibella auch!

Um Ihnen ein noch besseres Einkaufserlebnis zu bieten, leiten wir Sie zu unserem deutschen Shop weiter.

Die Produktpalette im Zielshop ist sorgfältig ausgewählt, um die Vorlieben und Bedürfnisse der deutschen Kunden zu erfüllen und ein umfassendes Einkaufserlebnis und einen persönlichen Service zu gewährleisten.

Nasze marki

Hairtry
Pielęgnacja włosów z głową

HairTry to autorska marka, współtworzona przez zespół Cosibella, która holistycznie podchodzi do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Ma na celu zwrócenie uwagi na skórę głowy, która jest kluczem do pięknych i zdrowych włosów.

Marka koncentruje się na rozwiązywaniu konkretnych problemów skórnych i działa wielokierunkowo, niezależnie od płci i wieku.

Twórczyni marki

Marka HairTry powstała jako odpowiedź na potrzeby klientów poszukujących produktów o potwierdzonym działaniu, ciekawych składnikach aktywnych oraz w przystępnych cenach.

Do jej powstania przyczyniła się Izabela Bednarczyk, która od lat związana jest z Cosibellą. Izabela jest inżynierem chemii kosmetycznej oraz specjalistą trychologii, dzięki czemu mogła wykorzystać swoją wiedzę w procesie tworzenia produktów.

Izabela Bednarczyk
Twórczyni Marki

Izabela Bednarczyk

Inż. chemii kosmetycznej

specjalista trychologii

Co zainspirowało powstanie marki?

Inspiracją do powstania marki było stworzenie produktów, za którymi stoi konkretne działanie oraz łatwość stosowania. Pragnęliśmy zaprojektować kosmetyki, które rozwiążą problemy, z którymi inne rynkowe produkty nie radziły sobie w satysfakcjonujący sposób.

W marce HairTry połączyliśmy dwa nurty: wiedzę trychologiczną wraz z podejściem włosomaniaczek. Dbamy o zdrowie skóry głowy, jej mikrobiom oraz prawidłowe oczyszczanie, ale nie zapominamy o podziale włosów na porowatości czy o zachowaniu równowagi PEH.

Jakie kluczowe składniki są używane w produktach marki i dlaczego są one ważne?

W produktach zastosowaliśmy składniki aktywne o udowodnionym działaniu naukowym, które dają widoczne efekty i koncentrują się na danym problemie. Dodatkowo dużą wagę przyłożyliśmy do komfortu stosowania produktów - ważne, aby ich użytkowanie było przyjemne i nieskomplikowane.

Krótki opis eko działań marki

Wraz z naszymi markami własnymi - HairTry i SkinTra, dokonujemy działań proekologicznych. Wspieramy SeedBalls Kenya, czyli projekt walczący ze zmianami klimatu w regionie Kenii, który jest najbardziej narażony na jego negatywne skutki. SeedBalls Kenya zazielenia duże obszary w niekonwencjonalny sposób - rozrzuca kulki z pyłu węglowego z nasionami roślin. Jeden wyprodukowany produkt HairTry = ok. 20 kulek.

Wspieramy również ReSea Project - Fundację Ocean Waste Plastic - organizację, która zbiera plastik z oceanu u wybrzeża Indonezji, a następnie przekazuje go do recyklingu. To projekt, który nie tylko wspiera środowisko naturalne, ale także lokalną społeczność zapewniając stabilne i uczciwe zatrudnienie. Za każde wyprodukowane opakowanie kosmetyku HairTry wyławiana jest masa plastiku, odpowiadająca masie całego opakowania.

Dodatkowo, gdy produkujemy jednorazowe saszetki kosmetyków HairTry, przekazujemy darowiznę na rzecz fundacji Plastic Bank. Darowizna to równoważność wyłowienia takiej ilości plastiku, jaką wprowadzimy do obiegu, produkując jednorazowe saszetki.

Czy kosmetyki były testowane na zwierzętach?

Kosmetyki HairTry nie były testowane na zwierzętach - jest to praktyka zabroniona w całej Unii Europejskiej.

TOP 3 bestsellerowych produktów marki?

Do bestsellerowych produktów uwielbianych przez klientów marki HairTry należą: wcierka rozgrzewająca Babyhair Fever, peeling kwasowy Acid Queen oraz szampon oczyszczający Take Off The Sebum.

Jakie są korzyści płynące z używania produktów marki ?

Jakie są główne zalety i unikalne cechy produktów marki.

Produkty marki HairTry zapewniają szybkie i widoczne efekty w krótkim czasie stosowania. Są ukierunkowane na różnorodne potrzeby klientów, aby każdy z nich mógł dobrać odpowiednią pielęgnację. Produkty HairTry gwarantują mocne, miękkie i puszyste włosy, co pozytywnie wpływa na pewność siebie i dobre samopoczucie.

Rozwiń i dowiedź się więcej
Skintra
nowoczesna pielęgnacja skóry

Bazując na naszym dużym doświadczeniu kosmetolodzy Cosibella stworzyli nowoczesną markę produktów do pielęgnacji skóry.

SkinTra wprowadziła przemyślane formuły, które precyzyjnie odpowiadają potrzebom klientów. Produkty SkinTra pozwalają na uzyskanie w domu efektów zbliżonych do zabiegów wykonywanych w salonie kosmetycznym.

Twórczyni marki

Jak powstała marka i kto jest jej twórczynią?

Pomysł stworzenia marki pojawił się pod koniec 2019 roku. Wtedy Natalia Zadroga - twórczyni marki - pracowała jako kosmetolog prowadzący konsultacje kosmetologiczne i dzięki temu zajęciu mogła dostrzec potrzeby klientów.

Posiadając szeroką wiedzę z zakresu prawa kosmetycznego i chemii, rozpoczęła pierwsze rozmowy z prezesem Cosibelli, o stworzeniu marki własnej. Na przestrzeni kolejnych miesięcy rozmowy zaczęły zamieniać się w działania - tak powstała SkinTra.

Natalia Zadroga
Twórczyni Marki

Natalia Zadroga

Mgr inż. technologii kosmetycznej

Co zainspirowało powstanie marki?

Jakie były główne motywacje i inspiracje stojące za powstaniem marki ?

Przede wszystkim zależało nam na kosmetykach dobrej jakości, bogatych składach oraz silnych właściwościach pielęgnacyjnych. Za cel obraliśmy, by każdy, niezależnie od płci, od tego w jakim jest wieku i jaki ma rodzaj skóry, znalazł wśród naszych produktów coś dla siebie. SkinTra to odpowiedź na potrzeby skór naszych klientów.

Jakie są główne składniki produktów marki?

Jakie kluczowe składniki są używane w produktach marki i dlaczego są one ważne?

Ze względu na działanie i składniki aktywne, nasze produkty można podzielić na trzy grupy:

  • białe etykiety → produkty podstawowe, must have w każdej pielęgnacji. Są to: produkty do mycia, ochrony przeciwsłonecznej, czy kremy nawilżające,
  • różowe etykiety → kosmetyki wielofunkcyjne, także dla skór wrażliwych. Głównie zawierają składniki łagodzące i kojące skórę, takie jak: ceramidy, beta - glukan czy pantenol.
  • czarne etykiety → produkty silnie aktywne, takie jak: kwasy, witamina C, czy retinal.

Wierzymy, że każda skóra jest inna i wymaga innej pielęgnacji, dlatego w naszej ofercie znajdują się produkty z wieloma składnikami aktywnymi, aby każdy miał szansę znaleźć właśnie to, czego potrzebuje w swojej pielęgnacji.

Krótki opis eko działań marki

Jakie działania podejmuje marka w zakresie ochrony środowiska ?

SkinTra:

  • przede wszystkim marka wspiera fundację Las Na Zawsze. Każdy wyprodukowany kosmetyk, to posadzenie 0,5 m2 lasu, który - co warto podkreślić - nie zostanie nigdy wycięty i będzie służył kolejnym pokoleniom,
  • na naszą pomoc może liczyć również Plastic Bank, który zajmuje się zbieraniem plastiku z plaż, zanim trafi on do wód. Każda wyprodukowana próbka naszego produktu zapewnia odzyskanie 1 plastikowej butelki.

Ponad to kosmetyki obu naszych marek produkowane są w opakowaniach ze szkła, bądź plastiku z recyklingu!

Czy kosmetyki były testowane na zwierzętach?

Nie, żaden z naszych kosmetyków nie był stosowany na zwierzętach.

TOP 3 bestsellerowych produktów marki?

Chyba każdy zna serum z 20% witaminą C Light Your Skin! Równie dużą popularnością cieszy się Liquid Happiness - to serum do twarzy i pod oczy, z 0,3% stężeniem retinalu. Nasz trzeci bestseller to całoroczny peeling kwasowy Destructor, dostępny w dwóch pojemnościach.

Jakie są korzyści płynące z używania produktów marki ?

Jakie są główne zalety i unikalne cechy produktów marki.

Niewątpliwie największa zaletą naszych produktów są proste i jasne składy, dzięki którym produkty mają wiele zastosowań i są naprawdę skuteczne! W większości naszych kosmetyków nie zostały użyte kompozycje zapachowe, co spodoba się wszystkim, którzy są na nie wrażliwi. Nie testujemy swoich produktów na zwierzętach, które kochamy i wspieramy ekologiczne fundacje. Dodatkowo produkty mają przystępne ceny, dzięki czemu ich zakup nie nadwyręży portfela. :) Niech poparciem tych słów będą setki pozytywnych opinii i efekty, jakie uzyskali nasi klienci.

Rozwiń i dowiedź się więcej
pixel