Najczęsciej zadawane pytania

Porady produktowe:

Zalecamy przechowywanie wszystkich naszych produktów w chłodnym, suchym miejscu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego. Wyjątkiem jest Serum z Witaminą C i E Oraz Kwasem Ferulowym marki Timeless, które należy przechowywać w lodówce.


Witamina C odgrywa kluczową rolę szczególnie w słoneczne dni, gdyż wykazuje właściwości fotoochronne przeciwko promieniowaniu UVA i UVB. Ekspozycja na UVA w głównej mierze odpowiada za fotostarzenie, czyli prowadzi do powstawania przebarwień i zmarszczek, natomiast UVB odpowiedzialne jest za poparzenia słoneczne i stymulację do rozwoju nowotworów skóry. Kwas askorbinowy nie należy do typowych filtrów przeciwsłonecznych, ale stosowany w połączeniu z kosmetykiem posiadającym SPF przyczynia się do zwiększenia jego działania ochronnego. Więcej informacji o witaminie C znajdziesz na naszym blogu.


Termin trwałości kosmetyków określa się słowami „Najlepiej zużyć przed końcem:”. Podany przez producenta termin ważności oznacza, że we wskazanym okresie gwarantuje on zachowanie bezpieczeństwa i deklarowanych właściwości preparatu. Takie oznakowanie jest wymagane w przypadku kosmetyków, których trwałość wynosi mniej niż 30 miesięcy. Jeżeli termin trwałości kosmetyku jest dłuższy niż 30 miesięcy, producent może nie podawać terminu trwałości. W takim przypadku wymagany jest znak PAO (period after opening).


Przykro nam, ale nie wysyłamy próbek, zapraszamy jednak do naszego sklepu w Warszawie przy ul. Jutrzenki 177, znajdziesz tutaj wiele testerów sprzedawanych przez nas produktów, zapraszamy. W naszym sklepie możesz również zasięgnąć porady kosmetologa, który pomoże Ci w doborze odpowiednich produktów dla Twojej cery.


Zapraszamy do zapoznania się z naszym przewodnikiem prób uczuleniowych .


Tak, w sklepie stacjonarnym posiadamy cały asortyment.



Realizacja zamówienia:

Wiem, że nie ma nic gorszego niż czekanie! Polecam więc zapisanie się do powiadomień o dostępności produktów, poinformujemy Cię wtedy mailowo kiedy tylko przyjmiemy dostawę interesującego Cię produktu.


Zamówienie możesz edytować samodzielnie logując się na swoje konto, kontaktując się ze mną telefonicznie 226022832 lub mailowo zamowienia@cosibella.pl.
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.


Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  • Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  • Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  • W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  • Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Środki zostaną zwrócone na  załączony numer konta w ciągu 7 dni.


Realizacja zamówienia zależy od wybranego sposobu dostawy i płatności. Szczegóły znajdziesz tutaj.


W takim proszę o kontakt ze mną pod numerem telefonu 226022832 lub napisz wiadomość: zamowienia@cosibella.pl.


Szacowany czas dostawy to:

Paczka w Ruchu 3-4 dni robocze
Poczta Polska
Odbiór w punkcie
2-3 dni robocze
Paczkomaty 1-2 dni robocze
Poczta Polska
(Kurier 48)
2-3 dni robocze
Kurier InPost 1-2 dni robocze
Kurier DPD 1 dzień roboczy

Całkowity koszt dostawy zamówienia wyświetli się po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki znajdziesz tutaj.


Zasady naszego programu lojalnościowego znajdziesz tutaj. W razie jakichkolwiek pytań jestem do Twojej dyspozycji.


Faktura VAT jest wysyłana automatycznie za każde zamówienie na Twój adres mailowy.


W takim przypadku proszę o kontakt ze mną - pod numerem telefonu 226022832 lub zamowienia@cosibella.pl.


Tak, zgodnie z przysługującym prawem, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z jego całą zawartością.


Jakie marki Cię interesują? Prosimy o informację jakimi kanałami będą sprzedawane interesujące Cię produkty. Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres mailowy julia@cosibella.pl.


Tak, przesyłki zagraniczne nadajemy usługą Global Expres Poczty Polskiej. Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi paczki i kształtuje się następująco - link.


Zaloguj się do sklepu, wejdź na kartę produktu dostępnego za punkty, a następnie kliknij przycisk "Kup za punkty". Kup inne produkty dodając je do koszyka oraz złóż zamówienie postępując zgodnie z komunikatami w sklepie. Przycisk kupowania za punkty dostępny jest tylko dla towarów, na których kupienie masz wystarczającą liczbę zebranych punktów.


W takim proszę o kontakt z mnami pod numerem telefonu 226022832 lub napisz wiadomość: zamowienia@cosibella.pl.


W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym opiekunem klienta pod numerem telefonu 226022832 lub napisz wiadomość: zamowienia@cosibella.pl.


W takim proszę o kontakt z nami pod numerem telefonu 226022832 lub napisz wiadomość: zamowienia@cosibella.pl.


Kosmetyki można kupić w sklepie stacjonarnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18, nasz sklep mieści się przy ul. Jutrzenki 177 (wejście od strony Al. Jerozolimskich). Dodatkowo możesz skorzystać z porad naszego kosmetologa, który pomoże Ci wybrać odpowiednie produkty dla Twojej cery.



Płatność za zamówienia:

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności: przelew na konto bankowe (link), płatność za pobraniem, płatność elektroniczna (przelew on-line).


Wszystkie informacje dotyczące płatności za zamówienie znajdziesz tutaj.


Do każdego zamówienia jest generowany indywidualny numer konta, który automatycznie księguje wpłaty.
Jeśli płatność przez Dotpay się nie powiedzie możesz skorzystać z ogólnego numeru konta:  14 1140 2004 0000 3902 7801 0109. W razie jakichkolwiek wątpliwości napisz do nas: zamowienia@cosibella.pl.



The Ordinary:

W związku z ogromnym zainteresowaniem produktami The Ordinary na całym świecie ich fabryka zmaga się z terminową realizacją zamówień. Dostawy są więc realizowane nieregularnie, co ok. 2 tygodnie. Na niektóre produkty czasem trzeba czekać dłużej i nie jest to niestety zależne od nas.


Jesteśmy bezpośrednim dystrybutorem marki The Ordinary i sprzedajemy jej kosmetyki w takich samych cenach, co można sprawdzić na głównej stronie DECIEM pod poniższy linkiem.
store.deciem.com/crossbar/locations#



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel