Bist du in Deutschland? Cosibella auch!

Um Ihnen ein noch besseres Einkaufserlebnis zu bieten, leiten wir Sie zu unserem deutschen Shop weiter.

Die Produktpalette im Zielshop ist sorgfältig ausgewählt, um die Vorlieben und Bedürfnisse der deutschen Kunden zu erfüllen und ein umfassendes Einkaufserlebnis und einen persönlichen Service zu gewährleisten.

Najczęsciej zadawane pytania

Dostępność produktów

Aby otrzymać powiadomienie o dostępności, kliknij w button "Powiadom o dostępności" znajdujący się na stronie produktu. Jak tylko produkt pojawi się w sprzedaży online, powiadomimy Cię o tym mailowo. Nasze Biuro Obsługi Klienta niestety nie dysponuje informacją o ponownym pojawieniu się produktów na magazynie.

Dlaczego dostałam/em powiadomienie o dostępności, a produktu nie ma na stronie?
Prawdopodobnie produkt, który Cię interesuje cieszy się popularnością. Ktoś Cię uprzedził i szybciej dokonał zakupu. Pamiętaj, że zapisanie się do powiadomień o dostępności produktu nie oznacza jego rezerwacji. Nasze Biuro Obsługi Klienta nie dysponuje informacją o ponownym pojawieniu się produktów w sprzedaży, ale masz możliwość zapisania się na powiadomienie o powtórnej dostępności produktu. Wystarczy, że przy konkretnym produkcie klikniesz w button "Powiadom o dostępności".

Czym jest przedsprzedaż?
Jeśli produkt jest dostępny w przedsprzedaży, możesz dodać ten produkt do koszyka, ale zamówienie zostanie zrealizowane, gdy produkt dotrze do naszego magazynu.

Czym jest program lojalnościowy?

Nasz program lojalnościowy sprawia, że zakupy w naszym sklepie są jeszcze bardziej atrakcyjne. Każdy użytkownik zarejestrowany w naszym sklepie może zbierać punkty za zakupy produktów, wystawione opinie oraz za zapisanie się do newslettera. Od Ciebie zależy na co przeznaczysz swoje zebrane punkty - możesz je wykorzystać jako rabat albo wymienić na produkt o takiej samej wartości.

Gdzie mogę sprawdzić ilość swoich punktów?
Liczbę posiadanych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto. W sekcji "Program Lojalnościowy" zobaczysz ile masz punktów.

Jak kupić produkt za punkty?
Zaloguj się do sklepu oraz wejdź na kartę produktu dostępnego za punkty, a następnie kliknij przycisk "Kup za punkty". Kup inne produkty dodając je do koszyka oraz złóż zamówienie postępując zgodnie z komunikatami w sklepie. Przycisk kupowania za punkty dostępny jest tylko dla towarów, na których kupienie masz wystarczającą liczbę zebranych punktów.

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak, zamówienie można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym:

Cosibella Corner

ul. Łucka 18
00-845 Warszawa

Woronicza 24
02-625 Warszawa

Pn-Pt 9:00-21:00
Sb 10:00-18:00

corner@cosibella.pl
Tel. 22 602 28 32

Jak mogę opłacić zamówienie, jeżeli nie udało mi się dokończyć płatności od razu?

Na podany adres mailowy otrzymasz od nas wiadomość z linkiem do płatności i numerem konta.

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia masz 7 dni.

Gdzie znaleźć informację o moich zamówieniach?

Informacje o Twoich zamówieniach możesz sprawdzić logując się na swoje konto, w sekcji: “Zamówienia i dostępne środki”

Jak anulować zamówienie?

Dopóki Twoje zamówienie nie zmieni statusu na "spakowane", to możemy je anulować. Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto w sekcji “Zamówienia i dostępne środki”. Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie, to informacja o statusie zamówienia jest w wiadomościach e-mail, które od nas dostałeś/aś.

Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt z nami: zamowienia@cosibella.pl lub 22 602 28 32

Jak dokonać zwrotu?

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

  • Zapakuj razem produkty wraz z formularzem zwrotu dostępnym tutaj.
  • Wyślij paczkę wygodną dla siebie opcją na adres:

    Cosibella Sp. z o. o.
    ul. Mineralna 15 Budynek D3
    02-274 Warszawa
    tel. 22 602 28 32
  • Możesz również samodzielnie dostarczyć produkty do naszego sklepu stacjonarnego przy ul. Łuckiej 18/11 w Warszawie.
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Środki zostaną zwrócone na załączony numer konta w ciągu 7 dni. Przy płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Jak dokonać reklamacji?

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 602 28 32.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Zapakuj razem produkty wraz z formularzem reklamacji dostępnym tutaj, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu.
  • Wyślij paczkę wygodną dla siebie opcją na adres:

    Cosibella Sp. z o. o.
    ul. Mineralna 15 Budynek D3
    02-274 Warszawa
    tel. 22 602 28 32
  • Możesz również samodzielnie dostarczyć produkty do naszego sklepu stacjonarnego przy ul. Łuckiej 18/11 w Warszawie.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Zapomniałam/em hasło, co mam zrobić?

Podczas logowania zaznacz opcję: “Nie pamiętam loginu lub hasła”

W kolejnym kroku wprowadź swój adres e-mail.

Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.

Jak mogę zmienić hasło?
  1. Wejdź w Twoje Konto
  2. W polu Dane Osobowe wybierz Edycja danych
  3. W rubryce Twoje konto wybierz Zmień swoje hasło
  4. Wpisz nowe hasło i zapisz zmiany klikając przycisk na dole

Chcę usunąć konto, jak to zrobić?

Napisz do nas na zamowienia@cosibella.pl z prośbą o usunięcie Twojego konta.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami!
Biuro obsługi klienta
Pn-Pt
08:00-18:00


Tel: 22 602 28 32
zamowienia@cosibella.pl
zadzwoń
Zabrakło odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas, chętnie rozwiejemy Twoje wątpliwości.

pixel