Najczęsciej zadawane pytania

Porady produktowe:

Zalecamy przechowywanie wszystkich naszych produktów w chłodnym, suchym miejscu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego. Wyjątkiem jest Serum z Witaminą C i E Oraz Kwasem Ferulowym marki Timeless, które należy przechowywać w lodówce.


Witamina C odgrywa kluczową rolę szczególnie w słoneczne dni, gdyż wykazuje właściwości fotoochronne przeciwko promieniowaniu UVA i UVB. Ekspozycja na UVA w głównej mierze odpowiada za fotostarzenie, czyli prowadzi do powstawania przebarwień i zmarszczek, natomiast UVB odpowiedzialne jest za poparzenia słoneczne i stymulację do rozwoju nowotworów skóry. Kwas askorbinowy nie należy do typowych filtrów przeciwsłonecznych, ale stosowany w połączeniu z kosmetykiem posiadającym SPF przyczynia się do zwiększenia jego działania ochronnego. Więcej informacji o witaminie C znajdziesz na naszym blogu.


Termin trwałości kosmetyków określa się słowami „Najlepiej zużyć przed końcem:”. Podany przez producenta termin ważności oznacza, że we wskazanym okresie gwarantuje on zachowanie bezpieczeństwa i deklarowanych właściwości preparatu. Takie oznakowanie jest wymagane w przypadku kosmetyków, których trwałość wynosi mniej niż 30 miesięcy. Jeżeli termin trwałości kosmetyku jest dłuższy niż 30 miesięcy, producent może nie podawać terminu trwałości. W takim przypadku wymagany jest znak PAO (period after opening).


Przykro nam, ale nie wysyłamy próbek, zapraszamy jednak do naszego sklepu w Warszawie przy ul. Jutrzenki 177, znajdziesz tutaj wiele testerów sprzedawanych przez nas produktów, zapraszamy. W naszym sklepie możesz również zasięgnąć porady kosmetologa, który pomoże Ci w doborze odpowiednich produktów dla Twojej cery.


Zapraszamy do zapoznania się z naszym przewodnikiem prób uczuleniowych .


Tak, w sklepie stacjonarnym posiadamy cały asortyment.



Realizacja zamówienia:

Wiem, że nie ma nic gorszego niż czekanie! Polecam więc zapisanie się do powiadomień o dostępności produktów, poinformujemy Cię wtedy mailowo kiedy tylko przyjmiemy dostawę interesującego Cię produktu. Pozdrawiam Ola - opiekun klienta.


Zamówienie możesz edytować samodzielnie logując się na swoje konto, kontaktując się ze mną telefonicznie 519-565-370 lub mailowo ola@cosibella.pl.
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Pozdrawiam Ola - opiekun klienta.


Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  • Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  • Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  • W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  • Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Środki zostaną zwrócone na  załączony numer konta w ciągu 7 dni.


Realizacja zamówienia zależy od wybranego sposobu dostawy i płatności. Szczegóły znajdziesz tutaj.


W takim proszę o kontakt ze mną pod numerem telefonu 519 - 565 - 370 lub napisz wiadomość: ola@cosibella.pl. Pozdrawiam Ola - opiekun klienta.


Szacowany czas dostawy to:

Paczka w Ruchu 3-4 dni robocze
Poczta Polska
Odbiór w punkcie
2-3 dni robocze
Paczkomaty 1-2 dni robocze
Poczta Polska
(Kurier 48)
2-3 dni robocze
Kurier InPost 1-2 dni robocze
Kurier DPD 1 dzień roboczy

Całkowity koszt dostawy zamówienia wyświetli się po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki znajdziesz tutaj.


Zasady naszego programu lojalnościowego znajdziesz tutaj. W razie jakichkolwiek pytań jestem do Twojej dyspozycji - pozdrawiam Ola (opiekun klienta).


Faktura VAT jest wysyłana automatycznie za każde zamówienie na Twój adres mailowy.


W takim przypadku proszę o kontakt ze mną - pod numerem telefonu 519 - 565 - 370 lub ola@cosibella.pl. Pozdrawiam Ola - opiekun klienta.


Tak, zgodnie z przysługującym prawem, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z jego całą zawartością.


Jakie marki Cię interesują? Prosimy o informację jakimi kanałami będą sprzedawane interesujące Cię produkty. Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres mailowy julia@cosibella.pl.


Tak, przesyłki zagraniczne nadajemy usługą Global Expres Poczty Polskiej. Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi paczki i kształtuje się następująco - link.


Zaloguj się do sklepu, wejdź na kartę produktu dostępnego za punkty. Kliknij w poniższy link aby sprawdzić wszystkie produkty, które są dostępne za punkty w naszym sklepie:
Produkt za punkty
Po wejściu na kartę produktu kliknij przycisk "Kup za punkty". Kup inne produkty dodając je do koszyka oraz złóż zamówienie postępując zgodnie z komunikatami w sklepie. Przycisk kupowania za punkty dostępny jest tylko dla towarów, na których kupienie masz wystarczającą liczbę zebranych punktów.


W takim proszę o kontakt ze mną pod numerem telefonu 519 - 565 - 370 lub napisz wiadomość: ola@cosibella.pl. Pozdrawiam Ola - opiekun klienta.


W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym opiekunem klienta - Olą pod numerem telefonu 519 - 565 - 370 lub napisz wiadomość: ola@cosibella.pl.


W takim proszę o kontakt ze mną pod numerem telefonu 519 - 565 - 370 lub napisz wiadomość: ola@cosibella.pl. Pozdrawiam Ola - opiekun klienta.


Kosmetyki można kupić w sklepie stacjonarnym od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, nasz sklep mieści się przy ul. Jutrzenki 177 (wejście od strony Al. Jerozolimskich). Dodatkowo możesz skorzystać z porad naszego kosmetologa, który pomoże Ci wybrać odpowiednie produkty dla Twojej cery.



Płatność za zamówienia:

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności: przelew na konto bankowe (link), płatność za pobraniem, płatność elektroniczna (przelew on-line).


Wszystkie informacje dotyczące płatności za zamówienie znajdziesz tutaj.


Do każdego zamówienia jest generowany indywidualny numer konta, który automatycznie księguje wpłaty.
Jeśli płatność przez Dotpay się nie powiedzie możesz skorzystać z ogólnego numeru konta:  14 1140 2004 0000 3902 7801 0109. W razie jakichkolwiek wątpliwości napisz do nas: ola@cosibella.pl.



The Ordinary:

W związku z ogromnym zainteresowaniem produktami The Ordinary na całym świecie ich fabryka zmaga się z terminową realizacją zamówień. Dostawy są więc realizowane nieregularnie, co ok. 2 tygodnie. Na niektóre produkty czasem trzeba czekać dłużej i nie jest to niestety zależne od nas.


Jesteśmy bezpośrednim dystrybutorem marki The Ordinary i sprzedajemy jej kosmetyki w takich samych cenach, co można sprawdzić na głównej stronie DECIEM pod poniższy linkiem.
store.deciem.com/crossbar/locations#



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel