Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Jak dokonać zwrotu towaru?
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego
towaru
masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny.
Zaloguj się na swoje konto, przejdź do zakładki "Zwrot produktów" i zgłoś produkty, które chcesz zwrócić.
Zabezpiecz produkty, aby uniknąć ich uszkodzenia podczas transportu. Nadaj paczkę zgodnie z instrukcją.
Po dostarczeniu paczki sprawdzimy stan produktów i poinformujemy Cię o decyzji dotyczącej zwrotu.
Towary możesz również zwrócić poprzez:
1.
Samodzielną wysyłkę na adres:
Cosibella Sp. z o. o.
ul. Mineralna 15 Budynek D3,
02-274 Warszawa
*W przypadku samodzielnego odesłania produktów prosimy o wypełnienie
formularza
„Odstąpienie od umowy”.
Formularz możesz dołączyć do paczki lub przesłać mailowo na podany adres
zamowienia@cosibella.pl
2.
Dostarczenie do jednego z naszych sklepów stacjonarnych
Cosibella Corner – tu znajdziesz nasze punkty
[link do adresów sklepów].
Pamiętaj, że ze względów
higienicznych i ochrony zdrowia
niektóre produkty, takie jak kosmetyki
w
zapieczętowanych opakowaniach,
nie mogą być zwrócone po ich
otwarciu. Jeżeli Twój zwrot produktu
zostanie odrzucony (ze względu na
uszkodzenie produktu lub oznaki
użytkowania), przekażemy Ci na
wskazany adres email informację o
nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu
7 dni roboczych na
wskazany
adres
zwrotny odeślemy produkt,
pokrywając koszt przesyłki.
Pamiętaj, że ze względów higienicznych i ochrony zdrowia niektóre produkty, takie jak kosmetyki w zapieczętowanych opakowaniach, nie mogą być zwrócone po ich otwarciu. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Jak dokonać reklamacji towaru?
Jeśli zakupiony produkt ma wady fabryczne lub nie jest zgodny z opisem,
możesz zgłosić reklamację zgodnie z obowiązującą procedurą.
Wypełnij "Formularz reklamacyjny"- jest to najszybsza metoda zgłoszenia reklamacji.
Formularz trafia do działu obsługi klienta, który zajmie się rozpatrzeniem Twojego zgłoszenia.
Po weryfikacji Twojej reklamacji poinformujemy Cię o dalszych krokach.
Reklamację możesz również zgłosić poprzez:
1.
Swoje konto klienta– wystarczy, że zalogujesz się, przejdziesz do zakładki „Reklamacje Produktów” i wybierzesz produkty, które chcesz zwrócić.
2.
Samodzielną wysyłkę na adres:
Cosibella Sp. z o. o.
ul. Mineralna 15 Budynek D3,
02-274 Warszawa
*W przypadku samodzielnego odesłania produktów prosimy o wypełnienie
formularza
"Reklamacja", możesz dołączyć go do przesyłki
zwrotnej
lub wysłać mailowo na adres:
zamowienia@cosibella.pl.
**Pamiętaj, aby przy samodzielnym zwrocie zachować dowód
opłaty za przesyłkę, gdyż jest on potrzebny do uzyskania zwrotu kosztów po pozytywnej
decyzji reklamacyjnej.
3.
Dostarczenie do jednego z naszych sklepów stacjonarnych
Cosibella Corner – tu znajdziesz nasze punkty
[link do adresów sklepów].
Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, przekażemy
Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji
i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy do Ciebie reklamowany produkt.
Co robić gdy paczka dotarła uszkodzona:
Przed odebraniem przesyłki prosimy
o dokładne sprawdzenie, czy opakowanie nie
jest uszkodzone. Jeśli
zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości, najlepiej odmów przyjęcia paczki i skontaktuj się z nami,
wysyłając wiadomość na adres zamowienia@cosibella.pl lub
dzwoniąc pod numer: 22 602 28 32.
Po opłaceniu należności za pobranie
i pokwitowaniu odbioru paczki masz prawo otworzyć ją w obecności
kuriera, aby
upewnić się, że zawartość jest zgodna z zamówieniem. Jeśli stwierdzisz
jakiekolwiek
niezgodności, kurier jest zobowiązany sporządzić protokół szkody,
który będzie podstawą do
reklamacji.
W razie wątpliwości, zapraszamy
do kontaktu pod adresem e-mail:
zamowienia@cosibella.pl
lub telefonicznie:
22-602-28-32
Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, przekażemy
Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy do Ciebie reklamowany produkt.
Co robić gdy paczka dotarła uszkodzona:
Przed odebraniem przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie, czy opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli
zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości, najlepiej odmów przyjęcia paczki i skontaktuj się z nami,
wysyłając wiadomość na adres zamowienia@cosibella.pl lub dzwoniąc pod numer: 22 602 28 32.
Po opłaceniu należności za pobranie i pokwitowaniu odbioru paczki masz prawo otworzyć ją w obecności
kuriera, aby upewnić się, że zawartość jest zgodna z zamówieniem. Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek
niezgodności, kurier jest zobowiązany sporządzić protokół szkody, który będzie podstawą do
reklamacji.
W razie wątpliwości, zapraszamy
do kontaktu pod adresem e-mail:
zamowienia@cosibella.pl
lub telefonicznie:
22-602-28-32