Bist du in Deutschland? Cosibella auch!

Um Ihnen ein noch besseres Einkaufserlebnis zu bieten, leiten wir Sie zu unserem deutschen Shop weiter.

Die Produktpalette im Zielshop ist sorgfältig ausgewählt, um die Vorlieben und Bedürfnisse der deutschen Kunden zu erfüllen und ein umfassendes Einkaufserlebnis und einen persönlichen Service zu gewährleisten.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Jak dokonać zwrotu towaru?

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru
masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny.

Zaloguj się na swoje konto, przejdź do zakładki "Zwrot produktów" i zgłoś produkty, które chcesz zwrócić.

Zwrot Zwrot

Zabezpiecz produkty, aby uniknąć ich uszkodzenia podczas transportu. Nadaj paczkę zgodnie z instrukcją.

Zwrot Zwrot

Po dostarczeniu paczki sprawdzimy stan produktów i poinformujemy Cię o decyzji dotyczącej zwrotu.

Zwrot Zwrot

Towary możesz również zwrócić poprzez:

1.

Samodzielną wysyłkę na adres:
Cosibella Sp. z o. o.
ul. Mineralna 15 Budynek D3,
02-274 Warszawa


*W przypadku samodzielnego odesłania produktów prosimy o wypełnienie formularza „Odstąpienie od umowy”. Formularz możesz dołączyć do paczki lub przesłać mailowo na podany adres zamowienia@cosibella.pl

2.


Dostarczenie do jednego z naszych sklepów stacjonarnych
Cosibella Corner – tu znajdziesz nasze punkty
[link do adresów sklepów].

Pamiętaj, że ze względów
higienicznych i ochrony zdrowia
niektóre produkty, takie jak kosmetyki
w zapieczętowanych opakowaniach,
nie mogą być zwrócone po ich
otwarciu. Jeżeli Twój zwrot produktu
zostanie odrzucony (ze względu na
uszkodzenie produktu lub oznaki
użytkowania), przekażemy Ci na
wskazany adres email informację o
nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu
7 dni roboczych na wskazany adres
zwrotny odeślemy produkt,
pokrywając koszt przesyłki.

Pamiętaj, że ze względów higienicznych i ochrony zdrowia niektóre produkty, takie jak kosmetyki w zapieczętowanych opakowaniach, nie mogą być zwrócone po ich otwarciu. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Jak dokonać reklamacji towaru?

Jeśli zakupiony produkt ma wady fabryczne lub nie jest zgodny z opisem,
możesz zgłosić reklamację zgodnie z obowiązującą procedurą.

Wypełnij "Formularz reklamacyjny"- jest to najszybsza metoda zgłoszenia reklamacji.

Zwrot Zwrot

Formularz trafia do działu obsługi klienta, który zajmie się rozpatrzeniem Twojego zgłoszenia.

Zwrot Zwrot

Po weryfikacji Twojej reklamacji poinformujemy Cię o dalszych krokach.

Zwrot Zwrot

Reklamację możesz również zgłosić poprzez:

1.

Swoje konto klienta– wystarczy, że zalogujesz się, przejdziesz do zakładki „Reklamacje Produktów” i wybierzesz produkty, które chcesz zwrócić.

2.

Samodzielną wysyłkę na adres:
Cosibella Sp. z o. o.
ul. Mineralna 15 Budynek D3,
02-274 Warszawa

*W przypadku samodzielnego odesłania produktów prosimy o wypełnienie formularza "Reklamacja", możesz dołączyć go do przesyłki zwrotnej lub wysłać mailowo na adres:
zamowienia@cosibella.pl.
**Pamiętaj, aby przy samodzielnym zwrocie zachować dowód opłaty za przesyłkę, gdyż jest on potrzebny do uzyskania zwrotu kosztów po pozytywnej decyzji reklamacyjnej.

3.

Dostarczenie do jednego z naszych sklepów stacjonarnych
Cosibella Corner – tu znajdziesz nasze punkty
[link do adresów sklepów].

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, przekażemy
Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji
i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy do Ciebie reklamowany produkt.

Co robić gdy paczka dotarła uszkodzona:
Przed odebraniem przesyłki prosimy
o dokładne sprawdzenie, czy opakowanie nie
jest uszkodzone. Jeśli zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości, najlepiej odmów przyjęcia paczki i skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres zamowienia@cosibella.pl lub
dzwoniąc pod numer: 22 602 28 32.
Po opłaceniu należności za pobranie
i pokwitowaniu odbioru paczki masz prawo otworzyć ją w obecności kuriera, aby
upewnić się, że zawartość jest zgodna z zamówieniem. Jeśli stwierdzisz
jakiekolwiek niezgodności, kurier jest zobowiązany sporządzić protokół szkody,
który będzie podstawą do reklamacji.

W razie wątpliwości, zapraszamy
do kontaktu pod adresem e-mail:
zamowienia@cosibella.pl
lub telefonicznie:
22-602-28-32

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, przekażemy
Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy do Ciebie reklamowany produkt.

Co robić gdy paczka dotarła uszkodzona:
Przed odebraniem przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie, czy opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości, najlepiej odmów przyjęcia paczki i skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres zamowienia@cosibella.pl lub dzwoniąc pod numer: 22 602 28 32.
Po opłaceniu należności za pobranie i pokwitowaniu odbioru paczki masz prawo otworzyć ją w obecności kuriera, aby upewnić się, że zawartość jest zgodna z zamówieniem. Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek niezgodności, kurier jest zobowiązany sporządzić protokół szkody, który będzie podstawą do reklamacji.

W razie wątpliwości, zapraszamy
do kontaktu pod adresem e-mail:
zamowienia@cosibella.pl
lub telefonicznie:
22-602-28-32

pixel