Badania HairTry – poznaj nasze produkty szczegółowo

4 0 6 min
Badania HairTry – poznaj nasze produkty szczegółowo
Marki
4 0 6 min

Spis treści

    Każda dbająca o konsumenta firma powinna przeprowadzać szczegółowe badań pod względem działania i formulacji swoich produktów. Nie inaczej jest w przypadku marki własnej Cosibelli z produktami do pielęgnacji włosów i skóry głowy – HairTry. W tym wpisie znajdziesz szczegółowe informacje na temat testów, jakim producent poddaje swoje kosmetyki, dzięki czemu możesz korzystać z nich ze spokojną głową 😊.

    HairTry – co to za marka?

    HairTry jest marką własną stworzoną przez Cosibellę z myślą o tych, dla których wysoka jakość i korzystna cena polskich kosmetyków idzie w parze. Priorytetem marki jest odpowiedź na konkretne problemy dermatologiczne skóry głowy za pomocą rozwiązań doświadczonych trychologów i kreatywności włosomaniaków. W HairTry znajdziesz produkty do kompleksowej pielęgnacji, na każdy etap troski o włosy i skórę głowy.

    Dla marki niezwykle istotna jest transparentność i skuteczność – stąd ten wpis. W ten sposób zasięgniesz informacji na temat składników zawartych w kosmetykach i przeprowadzonych badań.

    Działania społeczne HairTry

    Ochrona środowiska jest jedną z kluczowych wartości marki. By wspomóc oczyszczanie mórz i oceanów, HairTry wspiera inicjatywę Ocean Waste Plastic, która zajmuje się tym tematem. Inną organizacją, z którą współpracuje firma, jest SeedBalls Kenya, która za każdy kupiony produkt przeznacza 20 kulek z nasionkami na zazielenianie terenów zniszczonych przez człowieka.

    Jakie badania przechodzą produkty HairTry?

    W swoim bogatym portfolio marka zawiera kosmetyki na każdy etap pielęgnacji włosów. Pamiętaj, by zawsze czytać etykiety i opisy na nich – każdy produkt ma swoje indywidualne działanie i zastosowanie (kieruj się tym w przypadku wszystkich produktów, nie tylko przy HairTry 😊).

    Przeprowadzone badania składały się z dwóch testów: aparaturowych i aplikacyjno-użytkowych. Te aparaturowe polegały na obserwacji skóry głowy pod trichoskopem (kamerką trychologiczną). Z kolei te aplikacyjno-użytkowe obejmowały wrażenia aplikacyjne probantów, odczucia podczas i po zastosowaniu kosmetyku, a także ocenę efektów stosowania danego produktu.

    Badania szamponów

    Badania zostały przeprowadzone dla 3 szamponów (nawilżającego, oczyszczającego i enzymatycznego). Obejmowały testy aplikacyjno-użytkowe i aparaturowe. Zostały przeprowadzone kolejno w grupie probantów:

    Z badań wynika, że szampony skutecznie oczyszczają skórę głowy, zapewniają uczucie odświeżenia, nie wykazują skutków ubocznych oraz są dobrze tolerowane przez skórę. Według probantów szampony dobrze się pienią i rozprowadzają na skórze, są wydajne, przedłużają świeżość włosów i posiadają przyjemne zapachy.

    Badanie aparaturowe potwierdziło, że szampon enzymatyczny pozbywa się ze skóry głowy martwych komórek naskórka, nadmiaru sebum i zanieczyszczeń, odciążając cebulki włosów i udrażniając ujścia gruczołów łojowych. Według opinii lekarza dermatologa stwierdzono, że u 20 na 20 osób wielokrotna aplikacja szamponu enzymatycznego nie wykazała niepożądanych objawów, takich jak zaczerwienienie, obrzęk. Z kolei grupa probantów nie zgłosiła dyskomfortu w postaci świądu, pieczenia oraz mrowienia.

    Produkty stosowane zgodnie z przeznaczeniem są bezpieczne, z wyłączeniem osób, u których występuje alergia na którykolwiek ze składników szamponów.

    Badania odżywek

    W przypadku odżywek również przeprowadzono badania aplikacyjno-użytkowe w czasie 3 tygodni. Do testu każdej z nich przystąpiło 20 probantów. Każda z odżywek łatwo się rozprowadza oraz zmywa, ułatwia rozczesywanie, poprawia kondycję włosów i jest wydajna w użyciu.

    Zgodnie z opisem lekarza dermatologa odżywki nie wykazały niepożądanych objawów takich jak podrażnienie, zaczerwienienie, obrzęk, wysypka na skórze głowy. Żaden z probantów nie wskazał dyskomfortowych odczuć oraz przesuszenia włosów.

    Tak jak przy testach szamponów, odżywki stosowane zgodnie z przeznaczeniem są bezpieczne, z wyłączeniem osób, u których występuje alergia na którykolwiek ze składników produktów.

    Badania wcierek

    Wszystkie cztery wcierki HairTry również zostały poddane szczegółowym badaniom aplikacyjno-użytkowym i aparaturowym. Zostały przeprowadzone kolejno w grupie probantów:

    Testy aplikacyjne potwierdziły pozytywne działanie wcierek – odżywienie i nawilżenie skóry głowy, regulowanie wydzielania sebum, przedłużanie świeżość, wzmocnienie cebulek i przyspieszanie porostu włosów. Probanci są zgodni odnośnie ich wysokiej wydajności, neutralnego zapachu i skuteczności działania.

    Badania HairTry - poznaj nasze produkty szczegółowo

    Breezy Not Greasy została również poddana badaniu aparaturowemu, w którym wśród 5 z 5 probantów wykazano faktyczne seboregulujące oddziaływanie.

    Lekarz dermatolog również potwierdził bezpieczne działanie kosmetyków wśród osób nieposiadających alergii na składniki w nich zawarte.

    Badania peelingu

    Ostatni, ale niemniej istotny produkt – kwasowy peeling trychologiczny Acid Queen – również został szczegółowo sprawdzony dzięki badaniom aplikacyjno-użytkowym i aparaturowym. Grupa 25 probantów poddała kosmetyk testom pod nadzorem lekarzy specjalistów dermatologów.

    Badania HairTry - poznaj nasze produkty szczegółowo

    Na zdjęciu widoczny jest stan skóry głowy przed i po aplikacji Acid Queen. Skalp został widocznie odświeżony i nawilżony, a zaczerwienienie złagodzone. Peeling usunął też martwy naskórek i oczyścił ujścia mieszków włosowych z nadmiaru zalegającego sebum.

    Testy wykazały brak występujących podrażnień wśród probantów i potwierdziły obiecane działania produktów – unoszenie od nasady, zmniejszenie nadprodukcji łoju i przedłużenie świeżości fryzury.

    Jeśli poszukujesz porad na temat doboru produktów od marki HairTry lub masz kosmetyczne pytania i wątpliwości, zachęcam do kontaktu z naszymi kosmetologami poprzez formularz kosmetologiczny. Możesz również pisać do nas na facebooku (cosibellapl), instagramie (cosibella.pl) lub dzwonić na nr 226022832.

    Podobał Ci się ten wpis?

    lubię 4
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments