COVID-19

JAK FUNKCJONUJE COSIBELLA W CZASIE PANDEMII?

Zaistniała sytuacja rzuciła wyzwanie całemu światu, każdy z nas znajduje się w trudnym czasie, a służby zdrowia robią wszystko, by zapanować nad pandemią.

Cosibella pomimo trudnych warunków działa jak zawsze.

Realizujemy Wasze zamówienia, przyjmujemy dostawy, wprowadzamy nowe produkty do naszej oferty, prowadzimy doradztwo kosmetologiczne oraz odpowiadamy na wasze pytania. Wszyscy pracownicy biura pracują zdalnie, a magazyn ma zapewnione wszelkie środki niezbędne do zachowania bezpieczeństwa. Ponadto, pracownicy magazynu pracują na dwie, stałe zmiany z godzinną przerwą na wywietrzenie wszystkich pomieszczeń.

Nie dojeżdżamy do pracy środkami komunikacji miejskiej. Zapewniliśmy dojazdy samochodami osobowymi, dzięki czemu zmniejszamy ryzyko zachorowania. Przed wejściem do pracy dezynfekujemy ręce, a paczki pakujemy w rękawiczkach i maseczkach, by zmniejszyć przenoszenie drobnoustrojów do minimum i dbać nie tylko o nasze, ale i o Wasze zdrowie. Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, ale prosimy Was o wyrozumiałość w przypadku niewielkich opóźnień.

Nasz zespół z całego serca dziękuje wszystkim tym, którzy przyczyniają się do walki z koronawirusem, między innymi Wam, bo dzięki temu, że zostajecie w domu, pomagacie w ograniczeniu rozprzestrzeniania się wirusa. Odpoczywajcie, dbajcie o swoje zdrowie i najbliższych. Wykorzystajcie ten czas na zrobienie czegoś dobrego dla siebie.

Pozdrawiamy
Zespół Cosibella

Najczęstsze pytania i odpowiedzi podczas pandemii

Jak najbardziej :) Aby nadal sprawnie realizować zamówienia naszych klientów wprowadziliśmy kilka zmian w naszym magazynie. Mają one na celu z jednej strony dostosowanie naszych możliwości do zwiększonych potrzeb, z drugiej zaś zwiększenie bezpieczeństwa naszych pracowników.


Z dostępnych sposobów dostawy polecamy opcje kurierów (np. DPD lub InPost) lub zamówienie z odbiorem w Paczkomacie (w przypadku Paczkomatów firma InPost oferuje możliwość skorzystania z mobilnej aplikacji, która pozwala na zdalne otwieranie skrytki bezdotykowo - https://inpost.pl/aplikacja-mobilna. Proponujemy również składać zamówienia z opcją przedpłaty, żeby ograniczyć kontakt z kurierem.


Ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czasami mamy niewielkie opóźnienia w wysyłce lecz nie dłuższe niż 1 dzień roboczy. Średni czas realizacji zamówień w tej chwili wynosi 1-2 dni robocze. Staramy się natomiast dołożyć wszelkich starań, aby zamówienia wyszły od nas jak najszybciej :)


Tak, przesyłki zagraniczne nadajemy za pomocą firmy kurierskiej X-press. Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi paczki oraz kraju odbiorcy i kształtuje się następująco - link.


Z przykrością informujemy, że przez panującą pandemię COVID-19 i w trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów, nasz sklep stacjonarny w Warszawie na Jutrzenki 177 jest nieczynny do odwołania.


Nadal oferujemy naszym klientow możliwość zamówienia z odbiorem w kioskach RUCHu. W tej chwili większość punktów odbioru jest otwarta i przyjmuje przesyłki. Należy jednak pamiętać, że kioski Ruchu to franczyza, dlatego ich właściciele mogą zamknąć je w dowolnym momencie, w zależności od stanu zdrowia lub własnych potrzeb. Informujemy również, że w związku z rozpowszechnieniem się COVID-19 Paczka w RUCHu wdrożyła proces odkażania wszystkich obsługiwanych przesyłek.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel